Saturday, December 04, 2004

dunnO y my comment from Ka cannt show in de blog.......qi si le la.....

Ka: 。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。i speechless!...okok,i have become v pOor these days cOz i have spent finish my all salaries already,sO i,needless to say,am too destitute 2 return ur meal all right.....unable 2 treat le,as u want le ba................ya,haha,even though u start hate me 4 breaking my promise also no use already!!!!....u take caRe,tOo!....haha..=]

come back!!..*i really miss those days i loved u sO.*

上班的时候突然回忆起很多往事,好像电影倒带再重播一样。我除了说时间已经一去不复返了,还可以说什么呢??那些日子呀,真的似梦境一样太幸福了!!!为什么我竟没有好好珍惜 它???????分开的朋友现在真的再也杳无音讯。人海茫茫!!正如KA一个MSG所说的,friendz are like balloons,Once you let them go,You can never bring them back.....
张 莉 莉,整整4年的小学朋友, 曾经是如漆如胶的我们,现在竟已像两个世界的人一样 ,各占天涯一方,从此自扫门前雪。已经6年没有见面 !!!!6 年 了!!!!!
李 平和卢 啸 峰就不提了,朋友以上关系的朋友,伤心过的人,时间再长也是昙花一现。
李 晓 凤, 后 钰 婷, 许 庆 菲。 我 最 好 的 朋 友, 当 时。
现在终于相信时间有时真的可以淡忘很多回忆。甚至可以让另一个人取代模糊的位子。现在我所有的记忆竟已经全是现在的朋友 的时光! 无论快乐还是悲伤。呵呵,一直在回忆和KA and XT同桌的日子。哈 哈。。。真的很幸福呀!即使是静静额坐在她们身边听她们说话也会感觉自己很快乐。我一直会听KA所说的每一句话,有时即使正在和XT or JAS说话,as long as她 在我旁边开口,我就会条件反射的停下所有动作听她说什么。 为此XT还对我生气了很久很久,can feel差点就要和我绝交了。。。 哈哈。。。幸好幸好她大人不计小人过,忘记了。哈哈。。=p。。。不过,从此以后真的第一次知道我自己竟然会在乎一个人到这种程度。。。。。。。。 在想,如果真的每个人都可以被代替,那么难道我真的会有一天忘记她们,就像张莉莉一样吗,就像KA所说的???我 不 要!!!再一个6年我就老了,真的老了! 唉。。。 呵呵呵。。。哈哈。。。as if i think too much,maybe.

3 comments:

Anonymous said...

HaHa...it's ok. U noe i dont like wasting money de so even if u ve money i also dont wan u to waste it too.haha! Recently i contact my Primary sch friend. i told u before de. that 1 i scare to see de. REmember ?
We had a nice chat. Hehe...
Saw what u wrote on your blog, felt abit sorry.haha. i mean sorry for XT n Jas. If u nv say i also dont noe i'm such a rude person to interupt others haha.
And, U want who to see my comment for u ? so sad that my comment cant be seen by others?
Take CaRe!

ToMatO said...

haha.ya,i know of cOz! anyway,you're going 2 tell me friendz is friendz 4eveR no matter what happen,aren't U??..hehe....hope so...thankx ya!!!!haha...
u sorry 4 them,and me lei?i go 2 sorry 4 who??u know i unable 2 face two ppl over at the same time de ma!!!....haiz
and,i want 2 show every1 my friendz commentz in here.coz u give me a comment,so i have 2 show it in time.its manners,isnz?tt's all.
haha.take care ya toO!!!!hUgZzzzzzz!!!!!!

ToMatO said...

can!haha.