Tuesday, October 26, 2004

These day i seem lk start changing to impatient....very easy to lost my temple at working..always feel depressed and helpless at times....hate me!!!!...im tired.
在工作中认识很多朋友,they're fine ppl,understanding and caring,industrious and generous to a falut....above 20 yrs old at least... feel v comfortable with them....bt wouldn't take a touch as same as before...somethings have happened and left and den died...so i won't believe friendship anymore....em...hehe...ya...i never feel down or sad or what....天下无不散的宴席。。。活着,一笑而过,就好。
hehe....remember a phr:
雪中送炭,惜在真送炭。
祝福只是一份难得的心意。
虚无缥缈。
心意贵,贵在朋友急需的不是真炭的时候。
izzt really cOrrect???.....im tired.

当我们十年后再重逢,心中任是温暖,就是好朋友。不要忘记当年曾经深深爱过你的我,朋友。 暮然回首,才惊觉有些人,有些事,失去了就再也不可能回头了,所谓?覆水难收大概就是如此了。不珍惜当初所拥有的一切,使我失去了太多的感受和经验以及所有的我所爱的朋友。
在开口闭口间,我选择了沉默。以为可以挽回,殊不知这个世界永远人海茫茫。毕竟。终于明白,谁少了谁不可以活??可是从此,后悔的感觉排山倒海。淹没我,翻覆过去。

No comments: