Saturday, November 06, 2004

Something have definately changed around me.either my parents attitude Or my own opionin,even though dunO it change to better or worst,i am happy to find it eailier. i hate past one to Max,after all...still believe there is real friendship and true relationship,bt i will learn 2 love myself mOre nW!!!Stay happy 4eveR!!!!

明天就是发工资的日子,我的第一份工资,没什么太激动,因为怕乐极生悲,空欢喜一场。反正我没有什么必须拥有的东西,比如new handphone,shoes or clothes,我都觉得不需要。无所谓的stuff. nth after all. 所以我决定给我爸妈全部的工资。孝顺他们先比给自己用更有意义。再说,我把工资给父母,他们就会很开心,他们一开心,就会给我钱,然后我给他们的钱就又回来我的口袋了,hahaha....how clever am i!!!!!

No comments: