Wednesday, April 14, 2004

i got nothing to say lah,today juz feel very happy loh as usual.Denise帮我打了Nasser because when he said how is China such bad,my face looked like very sad wan.hahax,thank you a,denise.lOvE ya..........爱你哦,Denise.我知道我没有看错你这个朋友,我第一个最珍惜的朋友。
Jasline a,how come you suddenly became very loving and 温柔啊?呵呵,不要谢我陪你去任何地方啦,这是我应该做的。因为你是我在这里时间最长的好朋友。lOvE ya,always.
S,和你说话,我总是觉得很开心,你是我最信任的朋友,不知道你怎么想啦,哈哈,不要一直提防别人,做人不需要这么累的。。。。。呵呵
thank you so much,friendz.